1fri-til-a-

Bli med på kvinnehelg i Stavanger

Bli med på kvinnehelg i Metodistkirken i Stavanger 21. – 23. april 2023.

Metodistkirkens kvinner har som formål å samle og styrke kvinner, som ønsker å leve og virke i Jesu Kristi lys og kraft, til fellesskap og tjeneste i menighet og samfunn, lokalt og globalt.

Men ikke alle kvinner er frie til å tjene i menighet og samfunn, og heller ikke få være en del av et fellesskap. Temaet for kvinnehelgen er «Fri til å?», og vi har fått med oss Torgeir Tveter, representant i Global Info, og Hilde Marie Movafagh, rektor for Metodistkirkens teologiske seminar på Menighetsfakultetet til å snakke om ulike aspekter av temaet.

Vi skal ha en gøy, innholdsrik og sosial helg med seminarer, landsmøte, quiz, festmiddag og utlodning. På søndagens gudstjeneste taler MKs nestleder Helene Granum – Aanestad. Metodistkirkens Kvinner

Vi slår to fluer i ett smekk og arrangerer også Landsmøte, i løpet av helgen. Her vil vi samle alle som deltar på kvinnehelgen. Er du medlem av MK så har du stemmerett. Det er en meget enkel sak å bli medlem i MK. Alt du trenger å gjøre er å sende en e-post til MKs leder Camilla G. Røed: camilla_gr@yahoo.com med navn, adresse, epost og mobilnr. Vipps kr. 300 til 539358, eller til konto: 3000 16 42398. Merk betalingen kontingent 2023 og navnet ditt.

Mer informasjon om kvinnehelgen finner du i denne brosjyren.

Brosjyre