2konvolutt

Helgenytt 14. mars 2024

HELGENYTT -  14. mars 2024 redaktør: Olav Øgreid

Informasjonsmail til alle medlemmer og venner

- Søndag 17. mars

samles vi til kveldsgudstjeneste kl 18.00. Per Chr. Brynildsen taler og leder. Roar G. Fotland forretter nattverden og musikken er ved Kåre Øgreid. Det blir kirkekaffe med nystekte vafler og en hyggelig prat rundt bordene fra kl 17.15. Velkommen!

- Mandag 18., tirsdag 19. og onsdag 20. mars er det Samtalegrupper.

Er du i tvil, spør gruppeleder. Ønsker du å bli med i en gruppe, så snakk med prest Steinar eller diakon Olav.

Tirsdag 19. mars  kl 11.15 er det Gågruppe for damer.

Møt opp ved tavlen på den øvre parkeringsplassen i Hvervenbukta. Ta med niste og sitteunderlag.

Dette er et godt, sosialt tiltak med mye humør og fellesskap. Kom og bli med!

- Onsdag 20. mars er det Bamsestua kl 11 - 14.

Vi ønsker hjemmeværende barn med foreldre/besteforeldre velkommen.

- Torsdag 21. mars er det Formiddagstreff kl 12 - 14

Dagens gjest: Jan Magne Linnsund forteller historien om trubaduren Stein Ove Berg – "fra Manda’ morra blues til Lær meg å kjenne dine veie".

Kulturkveld med Iver Kleive og Knut Reiersrud - Nå kan du få kjøpt billetter i kirken.

Torsdag 11. april kl 19.00 skal vi ha konsert med organisten Iver Kleive og gitaristen Knut Reiersrud.

Denne konserten blir en unik opplevelse og disse aktørene er vanskelige å få avtale med. Konserten blir en «innvielse» av vårt nye orgel. Kleive kjenner orgeltypen svært godt og vil sammen med Reiersrud gi oss en stor opplevelse. Vi går bredt ut med invitasjon til konserten og må ta kr 250 i inngangspenger for å dekke kostnader. Sett av torsdag 11/4!

Olav selger billetter på søndag.