2konvolutt

Helgenytt 18. april 2024

HELGENYTT -  18. april 2024 redaktør: Olav Øgreid

Informasjonsmail til alle medlemmer og venner

- Søndag 21. april

Vi samles til gudstjeneste kl 11.00. Prest Steinar Hjerpseth taler og leder. Musikk ved Aasta K Engh. Kirkekaffe.

Velkommen

Samtalegrupper.

Neste samtalegrupper blir ikke før 13. og 15. mai på grunn av menighetskonferanse mandag 29. april og onsdag er 1. mai.

Tirsdag 23. april  kl 11.15 er det Gågruppe for damer.

Møt opp ved tavlen på den øvre parkeringsplassen i Hvervenbukta. Ta med niste og sitteunderlag.

Dette er et godt, sosialt tiltak med mye humør og fellesskap. Kom og bli med!

- Onsdag 24. april er det Bamsestua kl 11 - 14.

Vi ønsker hjemmeværende barn med foreldre/besteforeldre velkommen.

- Lørdag 27. april er det Dugnad kl 10 - 14.

Det er behov for og plass til alle som kan møte. Det er mange enkle oppgaver som alle kan delta i. Se på vedlagt oppgaveliste og møt opp!

Personalkomiteen møter mandag 29. april kl 18.00

Menighetskonferanse mandag 29. april kl 19.00.

Dette er anledningen hvor alle rapporter og regnskap for 2023 presenteres. Møtet ledes av tilsynsprest Svein Veland. Alle opptatte medlemmer har stemmerett i møtet, men alle kan møte, stille spørsmål osv.  Rapporthetet kan fås ved å kontakte kirken. Sett av kvelden!