1konvolutt

Helgenytt 21. mars 2024

HELGENYTT -  21. mars 2024 redaktør: Olav Øgreid

Informasjonsmail til alle medlemmer og venner

Denne utgaven gjelder for de neste to ukene.

- Søndag 24. mars - Palmesøndag

Gudstjeneste kl 11.00. Diakon Olav Øgreid taler og leder. Musikk ved Aasta K. Engh. Kirkekaffe.

- Denne uken er det verken Gågruppe for damer eller Bamsestua.

- Fredag 29. mars - Langfredag

Pasjonsgudstjeneste kl 11.00 i Metodistkirken i Oslo.

- Søndag 31. mars - Påskedag

Høytidsgudstjeneste kl 11.00. Prest Steinar Hjerpseth taler og leder. Musikk ved Kristin Brynjulvsrud. Kirkekaffe.

Tirsdag 2. april  kl 11.15 er det Gågruppe for damer.

Møt opp ved tavlen på den øvre parkeringsplassen i Hvervenbukta. Ta med niste og sitteunderlag.

Dette er et godt, sosialt tiltak med mye humør og fellesskap. Kom og bli med!

- Onsdag 3. april er det Samtalegrupper.

Er du i tvil, spør gruppeleder. Ønsker du å bli med i en gruppe, så snakk med prest Steinar eller diakon Olav.

- Onsdag 3. april er det Bamsestua kl 11 - 14.

Vi ønsker hjemmeværende barn med foreldre/besteforeldre velkommen.

- Torsdag 4. april samles Menighetsrådet kl 19

Kulturkveld med Iver Kleive og Knut Reiersrud - Nå kan du få kjøpt billetter i kirken.

Torsdag 11. april kl 19.00 skal vi ha konsert med organisten Iver Kleive og gitaristen Knut Reiersrud.

Denne konserten blir en unik opplevelse og disse aktørene er vanskelige å få avtale med. Konserten blir en «innvielse» av vårt nye orgel. Kleive kjenner orgeltypen svært godt og vil sammen med Reiersrud gi oss en stor opplevelse. Vi går bredt ut med invitasjon til konserten og tar kr 250 i inngangspenger for å dekke kostnader. Sett av torsdag 11/4!

Olav selger billetter på søndag.

Vi ønsker alle våre medlemmer og venner en riktig god og velsignet påske!