Mennesker med
åpne hjerter — åpne sinn — åpne dører

Man
13. juli
Tir
14. juli
Ons
15. juli
Tor
16. juli
Fre
17. juli
Lør
18. juli
Søn
19. juli
GOD SOMMER!
Vi ønsker deg en velsignet sommer, kanskje her i Norge? Ta godt vare på deg selv! Les mer
PINSE
Da pinsedagen kom, var alle samlet på ett sted. Plutselig lød det fra himmelen som når en kraftig vind blåser, og lyden fylte hele huset hvor de satt. Tunger som av ild viste seg for dem, delte seg og satte seg på hver enkelt av dem. Da ble de alle fylt av Den hellige ånd... Apg. 2, 1-21 Les mer
MENIGHETEN ÅPNER DØRENE IGJEN!
I over to måneder har kirkens dører vært låst og ingen aktiviteter har vært tillatt på grunn av korona-epidemien. Men nå starter vi opp igjen - litt forsiktig til å begynne med. Les mer
28. april 2020 Metodistkirken i Kristiansand er 140 år
28. april 1880 ble menigheten stiftet etter pastor Haavard Walle sitt virke i byen. I starten besto menigheten av 15 medlemmer, som leide lokale. Les mer
DUGNADEN VIRKER OG DEN FORTSETTER
Vi må fortsatt være forsiktige, vaske hender og holde avstand. Men vi kan gå turer og nyte hva som skjer i naturen akkurat nå. Koronaviruset kan gjøre oss redde, men det kan ikke ta fra oss kontakten med Gud. Her kan du lese aller siste informasjon fra kirkens ledelse: Les mer
ANDAKT PÅSKEDAGEN
Pastor Solveig Skaara deler noen tanker angående Jesu oppstandelse påskedagen. Les mer
ANDAKT LANGFREDAG
Hver av helligdagene finner du en liten andakt med bibeltekster. Det er ikke nødvendig å lese alt, men hvis du vil fordype deg, så har du henvisning til alle tekstene. Les mer
SKJÆRTORSDAG
I år kan vi ikke samles i påsken, men vi kan feire påske likevel. Hver av helligdagene finner du en liten andakt med bibeltekster. Det er ikke nødvendig å lese alt, men hvis du vil fordype deg, så har du henvisning til alle tekstene. Les mer
PALMESØNDAG
Her følger en kort andakt: Les mer
BØNN I VANSKELIGE TIDER
Kom til meg, alle dere som strever og bærer tunge byrder, og jeg vil gi dere hvile, sa Jesus (Matt. 11, 28) Les mer
BØNN AV JOHN WESLEY (1703-1791)
Metodismens grunnlegger, John Wesley, har skrevet denne bønnen. Les den, be den og overgi deg til Gud nok en gang. Les mer
Nytt fra Metodistkirken
Bli med til Mysen
09.07.2020
Går du med en menighetsplanter i magen? Eller kanskje du har lyst til å starte et husfellesskap? MNA koordinerer et ni måneders treningsprogram for deg som vil lære mer. Les mer
Powered by Cornerstone