solveig-a.-skaara.-foto-m.l.moan.-img_8173

Melding om dødsfall

Det er med sorg dere meddeles at prest Solveig Alice Skaara døde søndag 31. mars (1. påskedag) 68 år gammel.

Solveig Skaara ble utnevnt som lokalpastor til Egersund i 2006. Året etter ble hun tatt opp på prøve og deretter ordinert til eldste i 2009. De fleste årene har hun betjent menighetene Kristiansand og Lista.

Solveig hadde et lyst sinn, et vennlig smil, en varm måte å møte mennesker på, og utførte sin tjeneste i glede og trygg tillit til han som hadde kalt henne. Hun ble satt stor pris på blant kollegaer og venner, og vil bli dypt savnet i menighetene hvor hun hadde sin tjeneste.

Begravelsen skjer fra Søgne Hovedkirke fredag 12.april kl.12.30. Tilsynsprest Ingull Grefslie forretter.

Vi lyser fred over Solveig Alice Skaaras minne
og ber om Guds trøst og styrke for Vidar som ektefelle, barna Maria, Magnus og Marcus, de fire barnebarna, og øvrig familie!

For Metodistkirken i Norge
Christian Alsted Svein J. Veland Ingull Grefslie Emil Skartveit