hanne-thorgersen.-foto-m.l.moan.-img_0378
Menighetsrådgiver Hanne Thorgersen. Foto M.L.Moan

Menighetsrådgiveren på YouTube-nå!

Nedtellingen er over:

Hun er menighetsrådgiver for Metodistkirken i Norge, heter Hanne Thorgersen og tilhører menigheten i Drammen. Erfaringer derfra blir tema på hennes første sending, nå i januar, på YouTube-kanalen Menighetsrådgiveren. Menigheten i Drammen bruker verktøy fra NaMu, Naturlig Menighetsutvikling, kjent for en del av dere.

Samtidig med åpning av YouTube-kanalen, har Hanne en egen Facebook-side som er et kontaktpunkt mellom henne og Metodist-Norge. Kom med spørsmål og ønsker, og hun besvarer dem.

Du trenger ikke lage deg en YouTube-konto, abonnere, eller logge inn på noe vis. Gå rett inn på Facebook-siden Menighetsrådgiveren, eller klikk på lenken i denne teksten: https://www.facebook.com/Menighetsradgiveren/

Du følger bare med på Hannes Facebook-side Menighetsrådgiveren, og hun holder deg oppdatert.

Tema i februar blir: Frivillighet.
Heng deg på!

Tekst og foto: Marta L. Moan