nettsiden
De nye nettsidene for Metodistkirken sentralt ble presentert på Årskonferansen 2022.

Nye nettsider for menigheten

Nå er det snart klart for en grundig fornyelse av menighetenes nettsider.

Fra kirkens hovedkontor:

Hei!
Håper dere har hatt en fin sommer! Etter lanseringen av de nye hjemmesidene på årskonferansen, er vi nå i gang med å ferdigstille planene for å tilby nye hjemmesider til alle menighetene. Det er fortsatt igjen noe arbeid, men vi forventer å gå ut med tilbudet til dere i løpet av en to ukers tid.

Vi vet det er mange som venter med spenning på å komme i gang, og vi håper dere kan ha litt tålmodighet da det er en stor jobb som skal gjennomføres. Vi kan heller ikke ta alle samtidig, så det vil bli litt venting for noen. Men alle som ønsker det, vil bli «fornyet» før høsten er over.

Det vil altså i løpet av to uker komme en detaljert innbydelse til alle menighetsprestene der de viktigste detaljer vil være beskrevet.

Det vil være Jo Lyshoel som guider dere gjennom prosessen, så dere vil være i de beste hender.

Hovedkontoret