Sommersamling i kirken Torsdag 2. juli kl. 18.00 starter vi opp med sommersamling i kirken. Ta med egen mat - kaffe serveres. Hvis været tillater det sitter vi ute - så ta med egen stol. Hvis ikke sitter vi inne. Velkommen!
Sommersamling i kirken Torsdag 2. juli kl. 18.00 starter vi opp med sommersamling i kirken. Ta med egen mat - kaffe serveres. Hvis været tillater det sitter vi ute - så ta med egen stol. Hvis ikke sitter vi inne. Velkommen!