ygf-flyer

Youth Gospel Festival i Flekkefjord

Endelig blir det gospelfestival i Flekkefjord igjen! Bli med på det som var et av høstens høydepunkter før pandemien. Bli med og syng 13. til 15. oktober!

Flekkefjord Soul Children inviterer til gospelfestival for alle fra 5.klasse og oppover. Arrangementet heter Gospel Youth Festival 2023.
Korhelga starter fredag 13.oktober kl.17 med påmelding, og avsluttes med konsert søndag 15.oktober klokka 18. Konserten har fri entré, men det blir tatt opp kollekt til Flekkefjord Soul Children. Hele arrangementet foregår i lokalene til Metodistkirken Flekkefjord.
Instruktører er Ruth Elisabeth Waldron og Volney Morgan. Sistnevnte kommer ens ærend fra London. Emmanuel Waldron leder band med dyktige musikere.

Trosopplærer Per Bradley forteller at kirken har tradisjon for å arrangere sangfestivaler. De har lenge hatt et aktivt sang- og musikkmiljø med flere ildsjeler. Etter noen års korona-pause skaper det begeistring å samle barn og unge til ny festival. Foreldre tar ansvar for matlaginga.

Korhelga koster 400 kroner som inkluderer alle måltider. Betales ved ankomst med kontanter, Vipps eller bankterminal.
Påmeldingsfrist er 6.oktober via menighetens nettside: metodisten.no

Kontaktpersoner for mer informasjon:
Dirigent Flekkefjord Soul Children, og instruktør på YGF: Ruth Waldron 415 53 947, epost: ruth@metodisten.no
Leder av Flekkefjord Soul Children: Jenny Nedland 959 36 484, epost: jenny936@hotmail.com

Tekst: Marta Lillian Moan