God sommer - vi sees på Sommerfesten!
Nå går vi i sommermodus i menighetene og på hovedkontoret.
Fra og med mandag 29. juni er det avvikling av sommerferie på hovedkontoret. Det skal være noen som kan svare på telefonhenvendelser, men det kan til tider bli vanskelig å komme igjennom pga lav bemanning. Vi anbefaler derfor å benytte mail for henvendelser til kontoret. Du finner alle adressene og direkte telefon på nettsiden under menypunktet "Kontakt oss".
Vi ønsker alle en velsignet sommerferie - så sees vi på Sommerfesten!