Mennesker med
åpne hjerter — åpne sinn — åpne dører

Forsiden>Du er invitert til takkefest!
Du er invitert til takkefest!

2024-03-19
Fra høsten 2024 slår vi oss sammen med de to andre metodistmenighetene i Oslo til Metodistkirken i Oslo. Vi inviterer derfor til en fest hvor vi vil takke for alle årene vi har hatt på Grünerløkka. Samtidig takker vi Dagrun og Terje Nilsen for lang og trofast tjeneste i 29 år i menigheten vår.

Etter 29 års prestetjeneste avslutter Dagrun og Terje Nilsen sitt virke i Grünerløkka menighet. Vi er også inne i vårt siste år med tilhørighet på Løkka. Fra høsten 2024 slår vi oss sammen med de to andre metodistmenighetene i Oslo til Metodistkirken i Oslo.

Du inviteres til denne takkefesten lørdag 20. april kl 15-18 i kirken på Grünerløkka!

Alle er velkomne, både medlemmer, menighetsbarn, tidligere aktive deltakere i menighetens virksomheter og venner av menigheten. Men du må melde deg på, se nedenfor.

Takkefesten starter kl 1500 med en kort gudstjeneste der pastor Terje Nilsen taler og «det gamle musikkoret» synger. Deretter blir det fest med et rikholdig koldtbord og ulike tilbakeblikk på virksomheten på Løkka.

Menigheten dekker en del av utgiftene til denne festen, men du betaler kr 100 for bevertningen når du melder deg på eller når du kommer til kirken.

Send påmelding til denne epostadressen: takkefest2024@gmail.com eller sms til 92459291 (frist 5. april).

Betal til VIPPS nummer: 555361 eller til menighetens kontonummer 6045 05 26331 (husk å notere navn).

Dersom du ønsker å bringe en hilsen e.l., send en sms til 913 25 773