larvik_google
Metodistkirken i Larvik, vert for Årskonferansen 2023.

Årskonferansens sakspapirer er lagt ut

Nå er det snart årskonferanse i Larvik og sakspapirene er lagt ut her på hjemmesiden.

Du finner alle sakspapirer og referater fra årskonferansene på denne siden: https://www.metodistkirken.no/ressurser/arskonferansen

Her finner du tidligere og årets konferanse. Her er hva årskonferansens sekretær sier:

Sakspapirene til Metodistkirkens Årskonferanse 23 i Larvik er nå lagt ut på kirkens hjemmeside. Alle sakspapirer som Årskonferansens Sekretær har mottatt pr. 01.06. skal være tatt med.
Manglende sakspapirer blir lagt ut så snart sekretæren mottar dem. En pdf. Samlefil vil bli laget når alle dokumenter er mottatt. Har dere spørsmål om konferansens forhandlinger eller sakspapirene så send en mail til undertegnede. Andre spørsmål rettes til Larvik menighet eller Metodistkirkens Hovedkontor.
La oss sammen be for konferansen og kirken vår.

Vennlig hilsen
Øyvind Helliesen, Årskonferansens Sekretær.