sangglede3

Vi feirer prestens 70-års dag med pølsefest og allsang!

Fredag 12. januar kl. 17.00 inviterer prest Anne Grete Spæren Rørvik til pølsefest og allsang i Metodistkirken! Alle er velkomne!

Presten skriver:

Kjære venner!

Har du/dere lyst til å feire 70 årsdagen min sammen med meg? Det vil jeg bli glad for. Stedet er Metodistkirken i Drammen. Tiden er 12.januar kl.17.00. Vi starter med «pølsefest» og fortsetter med sangkveld. Jeg er svært glad i det vi kaller «allsang», så derfor blir det en slik feiring.

Jeg hadde egentlig ikke lagt opp til taler, bare en sangkveld. Men så har jeg noen venner som mener det kanskje er enkelte som ønsker å ta ordet når jeg fyller 70. Og Bjørn (Markussen) kommer til å holde tak i den delen av kvelden. Bjørn ber om at de som vil si noen ord, kontakter ham – før 5. januar – på telefon 911 44 551 eller mail bjomarkussen@gmail.com. Han sier også at alle kan tale så lenge de vil mellom 70 sekunder – og 3 minutter. Dette blir etter «min» avdeling med allsang.

Ta gjerne med venner. Det hadde vært fint å fylle kirkerommet denne kvelden. I stedet for gave til meg, ønsker jeg en gave til menigheten (så har jeg jobb en stund til).

Kontonummer er: 2220.27.95335. Vipps nummer er: 82743

Du/dere trenger ikke gi beskjed om du/dere kommer eller ikke.

«Min egen pianist», Bjørn Markussen og «min egen blåse-gruppe», Bestum Finspill, kommer. Håper å se deg også.

Mvh Anne Grete Spæren Rørvik