3cherry-plum-7816263_1280

Påsketiden

Påsketiden:

I 50 dager etter 1. påskedag feirer vi oppstandelsen. Denne tiden er fylt av glede og tekster om glede og oppstandelsen. I Metodistkirken feirer vi dette med mange fine gudstjenester. Du kan feire oppstandelsen sammen med oss disse søndagene:

14. april: Vårtakkedag. Vi feirer våren og menigheten dette halvåret, vi får besøk av Prest Albert Andersen Gjøstøl fra Halden Metodistkirke som preker, prest Silje Marie Halvorsen leder.

21.april: AlleSammen gudstjeneste, en gudstjeneste for hele familien med barna i fokus, Prest Silje Marie Halvorsen og Sprell levende teamet

28. april: Vi feirer konfirmantjubileum. De som ble konfirmert for 10, 20, 30, 40, 50 og 60 år siden er spesielt invitert. Kirkekaffe med bløtkake.

5. mai: Samtalegudstjeneste. En annerledes gudstjeneste der vi prater med hverandre i fellesskapet.

12. mai: Vårgudstjeneste, en vanlig gudstjeneste hvor Prest Anne Grete Spæren Rørvik fra Drammen preker og Leif Refsdal leder.

Velkommen!