1oystein-brinch-2023-(2)
Foto: Ole-Einar Andersen

Høstdager med Øystein Brinch

I tiden 30.september til 03.oktober får menigheten besøk av Øystein Brinch. Han vil delta på 3 ulike arrangementer.

Våren 2018 hadde vi flotte dager sammen med Øystein Brinch. Mange satte stor pris på det, og nå gjentas besøket med samme opplegg som sist. Øystein vil delta med et kåseri på felles høstfest med Stavanger lørdag 30.september. Da vil han snakke om sine 55 år i prekestolen, og i tillegg gir han oss noen musikalske perler. Han vil preke i høsttakkegudstjenesten søndag 1.oktober, og vil dele et musikalsk kåseri på Treffpunkt Sentrum tirsdag 3.oktober. Tittelen er «Året med Tsjajkovskij». Øystein er pensjonert prest i Metodistkirken, men fremdeles aktiv i prekestolen, på orgelkrakken og med musikalske kåseri rundt omkring i landet. Han var prest i menigheten vår på 1970-tallet, og i en kortere periode på begynnelsen 2000-tallet. Vi gleder oss til et gjensyn med Øystein, og til spennende høstdager i kirken! Velkommen!